سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی فروش سینک+اجاق گاز+فرتوکار+هود اخوان جم

نکات مهم در انتخاب سینک ظرفشویی

برای خرید لوازم مختلف در آشپزخانه باید به نکات مختلفی توجه کنیم. سینک ظرفشویی از آن دسته لوازمی است که از روز به دفعات زیادی از آن استفاده می‌شود پس باید در خرید آن خیلی دقت کنید. به طور کلی نکاتی برای انتخاب و خرید سینک های ظرفشویی وجود دارد که باید با در نظر گرفتن آنها اقدام به خرید سینک کنید. سینک ها توسط شرکت های تولید کننده بسیار زیادی تولید می‌شوند. از جمله این شرکت ها شرکت اخوان است که به دلیل تولید سینک هایی با کیفیت عالی و طرح های زیبا در بین مصرف کنندگان محبوب شده است. سینک اخوان را در حال حاضر بیشتر افراد می‌شناسند و از ویژگی های عالی و منحصر فرد آنها آشنا هستند. ولیکن در هر صورت انتخاب یک سینک مناسب باید با توجه به نکاتی صورت گیرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

در هنگام انتخاب یک سینک مناسب از سینک اخوان یا دیگر سینک هایی که مد نظر دارید، سوال هایی برای شما بوجود خواهد آمد. جنس سینک چه چیزی باشد؟ اندازه آن باید چقدر بوده تا برای آشپزخانه شما مناسب باشد؟ ظرفیت و رنگ آن از دیگر سوال هایی است که برای خرید یک سینک برای سایر افراد بوجود خواهد آمد. این سوال ها زمانی که می‌خواهید سینک اخوان بخرید حتی بیشتر هم می‌شود. با توجه به امکانات و اندازه های متنوعی که برای این سینک ها در نظر گرفته می‌شود، می‌توان گفت که خرید یک سینک عالی و مناسب سخت خواهد بود. از نکاتی که باید هنگام خرید سینک ظرفشویی به آنها توجه کنید می‌توان به موراد زیر اشاره کرد.

تعداد لگن سینک

معمولا سینک هایی که در بازار برای خرید وجود دارند به صورت تک لگنه، دو لگنه و در نهایت سه لگنه هستند. برای آشپزخونه های کوچک از سینک های تک لگنه استفاده می‌شود و معمولا مشخص خواهد بود چرا که آشپزخانه های کوچک برای خانه های کوچک هستند که در این خانه ها روزانه میزان ظرفی که نیاز به شستن خواهد داشت از همین مقدار بیشتر نخواهد شد. البته زمانی که تعداد میهمانان بیشتر از یک حد خاص می‌شود به دلیل تعداد ظروف زیاد، کار کردن با این سینک ها مشکل است. در مورد سینک های ظرفشویی باید توجه داشته باشید که تا جایی که امکان دارد از سینک های دو لگنه استفاده کنید. این نوع سینک ها علاوه بر فضای بیشتر هم برای شستشوی ظروف و میوه ها مناسب‌تر هستند و هم اینکه برای پخت غذا ها بیشتر کاربرد دارند.

سینک های سه لگنه که یک لگن کوچک در قسمت وسط دارد، می‌تواند کاربرد و امکانات سینک های ظرفشویی را چندین برابر کند به صورتی که از لگن وسط برای ضد عفونی کردن و خیس گذاشتن برخی مواد غذایی استفاده کنید.

توجه به جنس و کیفیت ساخت آن

یکی از مهم‌ترین نکات که باید در هنگام انتخاب یک سینک مد نظر داشته باشید، جنس سینک و کیفیت ساختش است. هر چقدر کیفیت ساخت بالاتری داشته باشد مانند سایر لوازم خانگی که خرید می‌کنید، طول عمر بیشتری داشته و می‌توان در مدت زمان بیشتری از آن استفاده کرد. شاید شما هم سینک هایی را مشاهده کرده باشید که در صورت ریختن آب روی آنها و خیس شدنشان لک می‌شوند و دیگر براق بودن اولیه را ندارند. این به خاطر کیفیت و جنس بد آنها است. سینک اخوان روکار، سینک توکار اخوان و دیگر سینک های اخوان از جنس استیل ضد خش ساخته شده اند. این نوع سینک ها بسیار درخشان بوده و نمای بسیار عالی به آشپزخانه شما می‌دهد. علاوه بر کاربرد اصلی آن می‌توان با استفاده از این سینک ها که جنس و کیفیت عالی دارند به تمام نیاز های خود در آشپزخانه رسیدگی کرد و زیبایی آشپزخانه خود را چندین برابر کنید.

استفاده از سینک ظرفشویی توکار یا روکار

نکته مهم دیگر در انتخاب یک سینک ظرفشویی خوب در نوع توکار و روکار خواهد بود. شاید این نکته در نظر خیلی از افراد مهم نباشد ولی تاثیر بسیار زیادی دارد. برای اینکه بتوانید این مورد را انتخاب کنید باید کابینت های خود را متناسب با نوع سینک مورد نظر در نظر گرفته و نصب کنید. معمولا بر روی کابینت های فلزی از سینک روکار استفاده می‌کنند.